Moet ik mijn eigen verklaring voor het CBR voor het theorie examen ook al hebben? Of is dat alleen voor het praktijk examen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Alleen voor het praktijk examen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is alleen verplicht voor het praktijkexamen, maar een wijze instructeur zal hem je bij je eerste les al laten ondertekenen, ivm het zogenaamde instructeursrisico. Daarnaast zal hij het wel zo prettig vinden om te weten dat je niets mankeert, of dat hij je kan adviseren eventuele medische klachten vast door het CBR te laten onderzoeken.