Rijontzegging tot het jaar 3000?

http://stone-cold.waarmaarraar.nl/pages/re/36810/Bejaarde_mag_tot_het_jaar_3000_niet_autorijden.html

waarom doen ze dat nou, dat heeft toch geen zin... een bejaarde is dan al dood, waarom doen ze gewoon niet tot levenslang...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfde als celstraffen, dan geven ze ook 250jaar celstraf ofzo… Ik snap er ook niks van :p

Het beste antwoord

Als iemand bij levenslang strafvermindering krijgt, kan hij/zij het rijbewijs weer terugkrijgen. Als men tot het jaar 3000 doet, kan hij maar zo 100 jaar stradvermindering krijgen, zonder dat hij/zij voor de dood het rijbewija terug krijgt.