Waar kan je melden dat verkeerslichten verkeerd staan afgesteld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
17.6K

Het beste antwoord

Bij de gemeente. Dit kun je doen door ze te bellen, maar wat oko wel werkt is melden via http://www.verbeterdebuurt.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat ligt er aan, of ze op een gemeenteweg, provinciale weg of rijksweg staan.
En dan wordt het dus respectievelijk bij de gemeente, bij je provincie of bij 0800-8002.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien er een levensgevaarlijke situatie ontstaat door bv
niet werkende slagbomen van spoorwegovergangen, niet werkende optische of geluidssignalen daarvan, of niet (juist) werkende verkeerslichten, dan mag u 112 bellen.

Voor niet levensbedreigende of verkeersgevaarlijke situatie,s belt u 0900 - 88 44 - Politie.nl

Bij een buurtregisseur, wijkagent, deelraad of gemeentehuis kunt u ook uw melding kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon 0900-8844 geen spoed toch politie