Van wie of wat is dit voor voertuig?

Duidelijk geen politie, al lijkt het er wel op.

http://media.nu.nl/m/m1dz5otap01v.jpg

Zie de link voor een vergroot plaatje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (8)

de landmacht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe zo duidlijk geen politie?
Waar zie je dat dan aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me gewoon een wagen van de KLPD...

Maar denk dat deze meer geschikt is voor het wat ruigere terrein, gezien ze steeds vaker afhaken als een verdachte een weiland, of bos in duikt. De striping komt in ieder geval geheel overeen met de opel die ernaast staat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk nou eens goed. De striping komt geen meter overeen, en wat er naast staat is een Volkswagen Touran... Bovendien is het zwaailicht rood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezien het logo op de zijkant zou het natuurlijk ook een inspecteur van Rijkswaterstaat kunnen zijn... En meende dat het een opel was, maar had het plaatje toen nog niet tot 500% opgeblazen...
Hier zal die wel tussen staan, ben alleen nog wel op zoek:

http://www.politievoertuigen.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dit een auto van Incidentmanagement.

Incident Management is officieel het geheel aan maatregelen die beogen om de weg zo snel mogelijk voor het verkeer vrij te maken nadat een incident heeft plaatsgevonden. In de praktijk is het de samenwerking tussen politie, brandweer, ambulance, Rijkswaterstaat, bergers en ANWB voor de veilige afhandeling van een incident. Prioriteiten hierbij zijn de eigen veiligheid van de hulpverlener, de verkeersveiligheid, adequate hulp aan de slachtoffers, de doorstroming van het verkeer, de beheersing van de schade en de mogelijkheid de schuldvraag vast te stellen door sporenonderzoek.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zat al te googlen op IM, maar zonder resultaat.
Marechaussee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een:

Voertuigsoort personenauto
Merk SUZUKI
Handelsbenaming JIMNY; 4X4
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 12-10-2009
Datum aanvang tenaamstelling 12-10-2005

Van wie of wat ie is weet ik niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het een goede vraag +1 daarvoor. Ik dacht ook aan politie, maar gezien het rode of oranje zwaailichten zijn lijkt me dat uitgesloten. Marechaussee heeft meestal blauwe auto's dus ook die kunnen we uitsluiten. Door in te zoomen kom ik het ook niet te weten, de foto heeft te weinig pixels. Kijkend naar het logo op de zijkant denk ik dan ook aan RWS, maar die heeft dacht ik gele auto's zonder striping. De douane rijdt met groene striping. Dus ik zou het antwoord schuldig moeten blijven ben ik bang.