Ik ben op zoek naar een ruime gezinsauto die niet al te duur mag zijn en ongeveer 10 jaar oud.

Ik denk dan bijvoorbeeld aan een Renault Scenic of een Mitsubishi Space Star. Ik heb inmiddels al zoveel auto's op internet bekeken, ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat voor merken heb je nog meer met het model wat ik ongeveer zoek?

Toegevoegd na 5 minuten:
Een Station mag ook :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1K

Het beste antwoord

Een goede Renault Megane Station is betaalbaar en kan nog lang mee.
Maar vergeet niet erop te letten hoeveel wegenbelasting je per maand moet afdragen - dat is iets wat elke maand terugkomt. Een zware grote auto kost meer aan wegenbelasting dan een kleinere. Een diesel kost meer dan een benzine auto, maar daar staat tegenover dat benzine duurder is dan diesel. Afwegen wat je belangrijk vindt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Opel Zafira

Toegevoegd na 17 minuten:
http://nl.autoscout24.be/ListGN.aspx?mmvmk0=54&mmvmk1=60&mmvmk2=29&mmvmd0=1916&mmvmd1=14786&mmvmd2=19089&mmvco=3&make=54,60,29&model=1916,14786,19089&fregfrom=2000&fregto=2002&pricefrom=1000&cy=B&zipc=B&ustate=N,U&nm=false&pageid=search&vis=1&state=A&page=1&maxresults=500&results=20&um=True&sort=price&pool=1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom geen station? Mooie Opel Astra/vectra of een vw of audi... Als je een tien jaar oude auto koopt zou ik persoonlijk een merk kopen dat ook veel op de sloop te vinden is... Gezien er wel eens wat kappot kan gaan en nieuwe onderdelen vaak niet nodig zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb zelf een citroen xsara Picasso. Ruime auto, weinig problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ford Galaxy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is dit nou voor een belachelijke min?
Wat is je uiteindelijke budget dan?

Anders kun je voor een nieuwe Dacia gaan, die zijn ook nog wel te doen, al zijn ze niet de mooiste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah 5000 dan valt een nieuwe auto af.
Ga gewoon alle 2e hands auto sites af zo kom je op de echt op de beste deal uit.
Skoda fabia combi of kia rio station
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Citroen Berlingo. Zijn erg ruim en niet al te duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ en helemaal handig met de schuifdeur!
Ik rij zelf een Citroën Xantia. De jongste exemplaren zijn nu zo'n beetje 10 jaar en voor weinig geld te koop. Ruime en bijzonder comfortabele auto en een goede caravantrekker. Sterke carrosserie, geen last van roest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Plus!+
Als het kan, ga dan voor een (komt-ie) hydropneumatisch geveerde Xantia.
De directe opvolger van de BX, en stukken minder gevoelig voor roest en fragiele retourleidingen (kortom: heel veel luxe voor weinig geld!)
Wij hebben een mitsubishi Francis gehad, niet te dure auto en ruimte voor 7 personen, ook goeie en ruime achterste stoelen. Wij waren er heel tevreden over! Top prijs/kwaliteit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*Mitsubishi grandis
Kijk eens uit naar een bestel/persoonsauto als een Peugeot Partner, Citroen Berlingo of Fiat Doblo, enz.
Ze zijn erg handig vanwege de (meestal) aanwezige schuifdeur opzij en de vakjes en bakjes aan boord en langs de dakrand.
Deze zijn helemaal niet duur als je ze uit Duitsland importeert (via o.a. mobile.de of dhd24.de).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mitsubishi space star, prima auto, nooit problemen, en een beresterke motor die zonder problemen 300.000 km. meekan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog een Peugeot 406 station staan, bwjr 2004 met nog geen 120000 op de teller. Auto is al 6 jaar in ons bezit, altijd goed onderhouden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou stoppen met het zoeken naar een renault!
Die mitsubishi is een goede optie!

Maar als Volvo man, zou ik een Volvo V40 adviseren!
Een V40 van ca 2001 die goed onderhouden is, kan probleemloos nog 5 tot 10 jaar fungeren als goede gezinsauto! 2 volwassenen en 2 kinderen kunnen goed zitten en je kunt nog bagage of boodschappen meenemen!