Weet iemand een goeie auto, groot en het liefst 4x4, van rond de 25 tot 30 duizend?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuw of tweedehands?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuw :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een chatvraag.
Meningen peilen enzo.
Mag niet op GV
Check de richtljnen:
Goeie Vraag is geen discussieforum, chatbox of marktplaats. http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4x4???? welke auto is zo breed??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@bessy ahahaha, ik hoop dat jouw vraag niet serieus is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, System32, Hij heeft het over de grootte van een auto dus 16m2??
Maar ik heb dan ook geen verstand van auto's.................:)

Antwoorden (8)

Nissan Qashqai is een leuke auto, maar de nieuwe Kia Sportage is ook een mooi model en prima auto met 7 jaar garantie. Hyundai FX35 is ook leuk.

Iets kleiner, maar wel onder de 20 duizend is de Suzuki SX4 in 4wd uitvoering.

Wil je tweedehands dan kun je eens naar een Mercedes GLK kijken, vind ik persoonlijk een mooi stoer model. Ben BMW liefhebber en rijder, maar de X3 zou ik afraden. Deze is ronduit oncomfortabel.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel! Nuttige reactie :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Skoda Yeti
Zit van alles op en aan voor dat geld een zeer goede keuze .
Vw groep auto dus degelijk
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
chevrolet:HHR kost:30.645en heeft 5 portieren en zitplaatsen
en 170pk topsnelheid:170km

chevrolet : captiva kost:30.995 5 portieren en 5 zitplaatsen
127pk en topsnelheid:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet voor jezelf alles op een rij en bepaal vooral of je nieuw of gebruikt wil kopen. Ga je voor een echte 4x4 of een all roadachtig vrt. Nissan, Toyota of Landrover zijn wel echte 4x4 beesten. Maar ga je voor nieuw en beschaafd dan zou een skoda ook kunnen. Simpele vraag, moeilijk antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 mogelijk antwoord: Mitshiubishi Outlander.

In heel veel verschillende soorten te krijgen. 4x4 2,4 liter benzine is rond de 30 duizend. Verder is hij heel mooi en heel ruim.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vader had altijd ee. Landrover discovery, nieuw zijn ze iets vaa. 100.000, misschien kan je een 2e hands vinden?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kies voor the best 4x4xfar ....... The legend dus een Land Rover ....... Voor dat geld heb je een heel mooie Discovery van rond 2005 / 2006