In een woonwagenkamp, waar veel kampers wonen zoals de familie Bauer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe overal waar geen parkeerverbod is en waar hij geen gevaar oplevert voor het overige verkeer. Er is wel een maximum aantal dagen voor voertuigen die niet meer kunnen rijden of voor aanhangers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is per woonplaats verschillend. Bijvoorbeeld in Ede mag een camper of caravan 5 dagen staan, maar dat is in Veenendaal weer 3 dagen. Dan heeft het ook nog met de afmeting van het voertuig te maken. Dat staat allemaal in de A.P.V. (Algemene Plaatselijke Verordening). Deze verschillen per woonplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja +
Bij mij mag het ook niet langer dan 5 dagen, maar het is moeilijk na te gaan.
Ook zijn sommige campers (buscampers, niet zo duidelijk echte kampeerautos, maar wel op kenteken) moeilijk te controleren door de gemeente.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom mag een camper een beperkt aantal dagen staan? Een camper is (ook) gewoon een vervoermiddel waar wegenbealsting voor wordt betaald. Voor caravans gelden wel dit soort beperkingen, net als aanhangers.