Hoe reageer je op een bumperklever?

Word je dan boos? Ga je dan sneller rijden? Of juist langzamer? of....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom weer al die minduimen? Er wordt gewoon een mening/advies gevraagd.
Of zijn dit boze bumperklevers?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij komen ze niet... ik geef zelden minduimpjes, met plusduimpjes ben ik heel scheutig (zoals je al kunt vermoeden aan mn avatar)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De minkukel is weer bezig geweest. Hoort er kennelijk bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@CJL Bij zo'n antwoord vind ik het dan ook niet raar, maar wel bij antwoorden als dat van bijvoorbeeld mmm, die een keurig advies geeft.

Het beste antwoord

Heel even mijn ruitensproeier gebruiken, meeste nevel krijgt hij dan op zijn voorruit.

Je ziet hem onmiddellijk afstand nemen en zijn ruitenwissers aan moet zetten.
Werkt altijd en is een stuk veiliger dan op je rem trappen.
Daarna naar rechts gaan als ik ruimte heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (19)

Keihard op me rem trappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ga ik zelf flink wat extra afstand houden van mijn voorligger. Want als die remt, en jij ook, dan zit de klever zo achterin.
Tevens kan die klever je dan makkelijker inhalen (zodra er daar kans voor is natuurlijk), als er flink wat lege ruimte voor je is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wijs meestal met mijn middelvinger naar boven dan.
en rem af en toe om hem nog meer op te fucken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga naast de auto rijden, die rechts rijdt en zijn tempo (of net wat zachter) rijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even het alarmlicht aanzetten en probeer je niet kwaad te maken, dat kost veel concentratie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom die minduimpjes?
Was keihard remmen beter?
En dan ook anderen betrekken bij een misschien ernstig ongeluk? Om dan de rest van je leven hier spijt van te hebben?
Ziekenhuizen liggen vol met zulke mensen!
Ik ga direct naar de rechter baan, omdat ik me totaal niet laten opnaaien. De klever rijdt asjeblief maar keihard door en stilletjes doe ik een schietgebedje dat hem maar iets moge overkomen. Erg hè!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook min duimpjes gehad van de zelfde van mijn antwoord?
Van mij een +1 !!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en wat als je al op de rechterrijbaan rijd. die debielen vinden het leuk.
Niet boos worden, want daar merkt die klever niets van. Ook niet harder gaan rijden, maar eerde geleidelijk zachter, want dan kan de klever er om heen en dan ben jij van hem af.
Als hij blijft kleven, kun je heel even je mistachterlicht aanzetten (lijkt op remlicht) daar schrikken ze enorm van. Mag eigenlijk niet, maar....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...kleven mag ook niet?
Dan ga ik wat harder rijden, heb er de auto ook voor...
Kijken wie dan de snelste is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook als je al te hard rijdt?
Misschien wel veiliger dan zo'n klever.
Zoveel mogelijk naar links over de witte streep langs de vangrail rijden, daar liggen heel veel kleine steentjes die de klever op zijn raam en motorkap krijgt, moet je kijken hoe snel die een beetje afstand neemt, vanmiddag nog gedaan op de A9, hij was snel pleite
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet. Waarom zou ik op hem reageren?
Hij heeft kennelijk een probleem. Ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is het!
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Hij heeft kennelijk een probleem. Ik niet.'
Totdat je onverwacht moet remmen.
Blijf even hard rijden maar tik even met mijn linker voet het rempedaal aan. Helpt meestal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik rem gewoon eerst 10 km\h af.
daarna nog eens, dat maakt ze lekker chaggo.
Zo raken ze zelf geïrriteerd ipv ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog nooit een bumperklever achter mijn rolstoel gehad, dus ik weet nog niet hoe ik hierop reageer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Mijn reactie: Altijd zit er een auto voor me die niet opschiet, daar kan ik toch niets aan doen...

Nog een reactie:Ik heb nog nooit een bumperklever gezien, nog nooit...

Alweer een reactie: Wanneer is iemand een bumperklever, als hij 2 meter achter me zit, of 200 meter?

De laatste reactie: En plakken doet hij ook al niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Alweer een reactie: Wanneer is iemand een bumperklever, als hij 2 meter achter me zit, of 200 meter?'
Als ie niet meer kan remmen zonder jouw te raken, mocht je onverwacht moeten remmwn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben jij ooit achterop gereden dan? Als dat niet zo is, dan heb je nog nooit een bumperklever gezien dus...
Het irriteert me maar het maakt me niet boos. Ik ga dan langzamer rijden of zorg ervoor dat hij me kan inhalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
FF heel lort remmen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kijk een paar keer geergerd in de achteruit kijkspiegel, houd de persoon vol ga ik elke 2 km 5 km zachter rijden. en is het echt heel erg rem ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga in de stad, als ze me dus niet kunnen inhalen, steeds langzamer rijden, soms weer even wat sneller. Ik doe net of ik pas mijn rijbewijs heb gehaald. Kan opeens ook niet meer zo goed sturen. Nou, ze houden dan wel opeens veel afstand. Ik heb er wel lol om.
Op de snelweg laat ik ze maar gaan. Beter voor me, dan achter me. Hard remmen doe ik niet, want dan ben je toch zelf schuldig (kapstokartikel, art. 25 RVV?).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik reageer niet en negeer 'm!