hoe duur is een kleppendeksel pakking voor een opel vectra

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vergeet niet ook de O-ringetjes:
http://www.calibraclub.com/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3522&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Antwoorden (6)

Paar tientjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleppendekselpakking, een paar tientjes...? Dat kost een koppakking! Pakking voor kleppendeksel: 'n paar euro.

Toegevoegd op 19-06-2009 09:39:47
5 euro!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi site voor al uw autobenodigheden:

http://www.deturck-automaterialen.nl/

[/spam]
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
876,35 euro.

Tsja, best duur. Maar misschien is dit ook meer een vraag voor een onderdelenhandelaar dan voor GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een andere auto. Je wilt toch niet dood gevonden worden in zo'n hondenhok!

En de prijs, geen 875 euro. Kijk op www.ebay.de als je echt goedkoop wilt shoppen en anders de gewone handel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet wat voor Opel vectra je hebt, motoruitvoering, benzine/diesel. uit 1992 uit 1996 of 2004 of iets dergelijks.

Maar voor de meesten zal een kleppendekselpakking rond de 25 euro zitten. Nieuwere zullen misschien rond de 35 euro liggen.

Als je bij de bron aan de linker kant je kenteken intikt kun je het zelf nakijken.

Succes