Kan je theorieboeken voor rijbewijs B uit het jaar 2006 en 2008 gebruiken om te leren voor theorie examen?

Ik heb er hier nog 2 liggen, dus ik vroeg me af of ik ze nog kan gebruiken, scheelt weer 20 euro.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Antwoorden (4)

Ik zou het niet doen, de regels zijn aardig gewijzigd en je moet nu ook over verkeersinzicht beschikken. Dat was toen nog niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan, maar of het boek nog up to date is, is een andere vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf in 2005 mn theorie en rijbewijs gehaald. Mn broertje afgelopen jaar. Als ik hoor hoeveel er is veranderd aan de theorie die afgelopen 5 jaar, lijkt het mij verstandiger om toch gewoon een nieuw boek te kopen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel mogelijk, wat je dan wel moet doen is de updates ophalen op website's als die van vekabest. Echter is er zo veel veranderd dat dit eigenlijk te veel is om te downloaden daarnaast zijn er veel wijzigingen gekomen in de examen. Zoals gevaarherkening. Dit moet je echt met recent lesmateriaal leren.