Hoe sluit je een LPG nippel aan in Duitsland?

Ik heb al een "duitsland"nippel bij de ANWB gekocht. Ik zie dan een soort van schroefderaad aan het einde.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
10.6K

Het beste antwoord

volgens mij nét zo als in Nederland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik geloof dat je, net zoals voor bijvoorbeeld stekkers/stopcontacten in het buitenland waarbij de aansluiting anders is, je een soort verlengstuk moet kopen om die dan te gebruiken. Misschien hebben ze die ook wel bij het tankstation maar ik kan me voorstellen dat het gewoon dezelfde aansluiting is als in Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ik weet, draai je hem gewoon op je LPG aansluiting. Ik gebruik hem ook. Draaien en klaar.

Toegevoegd op 12-06-2009 15:36:48
Te koop bij ANWB en meeste benzine stations waar je LPG kunt tanken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een buitenlandnippel, verkrijgbaar bij de ANWB. Ik heb er ook nog een thuis, moet je hem wel komen halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt deze nippel gewoon op je bestaande tankopening van de LPGtank van je auto draaien. Je moet m er wel na het tanken weer vanaf halen, anders kan de tankdop er niet meer op en/of het klepje niet meer dicht.