Wat kan ik vragen voor een opel corsa 1.2 sport met 210000 op de teller?

Toegevoegd na 9 minuten:
10 jaar oud

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Hallo Dewetenschapper ,

Je kan er 1500 tot 2000 voor vragen,het ligt een beetje aan de staat van de auto.
Ze staan gemiddelt bij autobedrijven voor €2250 (zie bron)

Succes ermee,
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wil je weten waar je een auto kan kopen? Ik zou beginnen bij Marktplaats www.marktplaats.nl Ik ben bang dat je niet zo gauw een kan vinden met ongeveer 210000 op de teller veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag wel goed gelezen?
Hoe oud is hij? Als hij ook nog ouder is dan 10 jaar, ben ik bang dat je niet meer dan 500 euro kunt vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.anwb.nl/auto/koop-en-verkoop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij technisch in orde is en met minimaal 6 maanden apk erop dan kan je iets meer dan 2000 vragen, en een bod van +/- 2000 accepteren!

Bij een garage vragen ze iets meer, maar als mensen een auto 2de hands kopen dan heeft een autobedrijf net iets meer vertrouwen dan particulier! Dus om dan de concurrentie aan te gaan, zul je net iets goedkoper moeten zijn dan een autobedrijf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets meer of minder dan 2000 euro, afhankelijk van heel veel factoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even car spotten en je weet het.