Wij hebben een Saab 9-3, kan het dat deze achterwielaandrijving heeft?

Ik weet niet precies wat voor motor er in ligt, maar ik dacht 1,8L. in ieder geval géén turbo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
2.7K

Het beste antwoord

Saab 93 is verkrijgbaar met voorwielaandrijving en met vierwielaandrijving. Met alleen achterwielaandrijving werd en wordt niet gemaakt, dus dat zal je niet hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Geen één model Saab heeft achterwielaandrijving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaand plaatje is duidelijk zichtbaar dat de 9-3 op de achtertrein wordt aangedreven....