Hoe duur zou een taxi rit kosten van vlissingen naar Elst gld ongeveer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Komt normaalgesproken uit op een bedrag van rond de 475 euro. Echter bij zo'n grote afstand is wel over de prijs te onderhandelen. Immers elke taxichauffeur vindt zo'n lange rit een buitenkansje.

De afstand Vlissingen- elst Gld is rond de 205 km. De maximale taxitarieven, vastgesteld door de overheid:

Maximum instaptarief inclusief eerste 2 kilometer: 7,86 euro.

Maximum kilometertarief vanaf 3e kilometer: 2,30 euro.
AlphaLimaSierra