wat weet je over de kia sorento,is het een betrouwbare auto?

ik heb ooit een auto-programma gezien waar het over de kia sorento ging en volgens de presentator vlogen de kia's als warme broodjes over de toonbank, wat is jullie ervaringen met de sorento's 2002 -2004?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
3.3K

Antwoorden (6)

Slechte auto´s zijn er niet meer... zoals Lada, Trabant en Skoda van vroeger...
Je krijgt erg veel waar voor je geld en is heel betrouwbaar... Kia is het laatste wereldmerk, en heeft heel wat in de mars... En Korea is een niet te onderschatten machtig land en naar mijn mening intellectueel zeer hoogstaand... (waarom is er een studentenstop voor Koreanen op de Amerikaanse universiteitsmarkt?)

Heel goed, niet duur en heel betrouwbaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vind ze behoorlijk veel verbruiken en relatief weinig vermogen hebben.

Op de site van autoweek kun je gebruikers ervaringen lezen.
(zie link)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
"Gebruikerservaringen" is één woord zonder spatie(s).
Ik heb een duidelijke auto test voor je opgezocht. Kijk even in de bron.

Het is overigens een zeer betrouwbare auto!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze wagens zijn degelijk , betrouwbaar en robuust. Kia vertoont weinig defecten, heeft een gunstige ppm en een goed dealernet. Alleen op gebied van design zijn de meningen verdeeld .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb meerdere Sorento's gezien waarvan de portieren na een jaar begonnen te roesten. Niet een klein plekje maar gewoon over de volle binnenzijde van de deur. Met andere woorden, je mag niet de top kwaliteit verwachten zoals bijvoorbeeld een Duitse auto. Kun je zelfs niet verwachten voor dat geld. Qua betrouwbaarheid zal het wel meevallen. Als deze auto's heel onbetrouwbaar waren zouden ze niet verkocht worden. Ik denk dat je puur moet kijken naar jou persoonlijke wensen, en wat je in het verleden gewent bent natuurlijk. Ben je meer gewend dan zal die tegenvallen, ben je minder gewend dan ben je blij. Kijk ook eens bij de toegevoegde link. Misschien ze je iets in de problemen van anderen waardoor je wijzer zult worden over de kwaliteit van de auto. Problemen van een ander zegt natuurlijk niets in het algemeen maar hoe meer je leest over de auto die je aan wilt schaffen hoe beter je geïnformeerd bent en dus kennis van zaken hebt. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ouders van mijn vorige vrienden hebben een Sorento. Hij rijdt fijn, verbruikt alleen beetje aan de hoge kant. Kia is niet het hoogst betrouwbare merk. Maar je mag er vanaf 1998 vanuit gaan dat bijna elk merk wel degelijk is. Een goede koop, maar misschien ook even concurrenten bekijken: Hyundai Santa Fe, Nissan X-trail, nog meer?