Die A8 heb ik al, en dan ga je weer wat anders mooi vinden: de R8!
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaa! Heb eens een rondje mee mogen rijden.. GE-WEL-DIG!

Andere antwoorden (17)

Doe mij maar een Auston Martin one-77

En nog eerder een Jaguar XJ dan een A8...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aston Martin DB9
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Citroën DS19 !!! Doorstaat de tijd qua model, blijft altijd schoon getailleerd en charmant in het verkeer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Pinkie;

Hangt van mijn bui af. Vandaag ben ik wel in de stemming voor een Lamborghini Miura.

Toegevoegd op 08-06-2009 21:11:30
Oh, het waarom. Ach, kijk maar gewoon:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bentley Continental Flying Spur

Als je er ooit mee rijdt, weet je het waarom. Kun je gewoon niet uitleggen. Zwevende luxe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Simpel, Vitamientje natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag dé mooiste auto vandaag, gelijk opgezocht. Ford Super Duty S 250. Daar kan ik alles ingooien, van verhuizingen tot de honden naar het bos, over velden rijden desnoods, lekker door het water, boodschappen voor 1 maand... Nu nog even een prijs winnen :)

Toegevoegd op 08-06-2009 22:29:09
Die kwam naast mijn Suzuki staan op een parkeerplaats, leek wel een reus. Ik kon er niet omheen kijken met wegrijden. Dacht, zo dan, de dinosauriers zijn terug. Gelijk aan het fantaseren geslagen, ik ben niet heel erg groot, dus ik moet vast met een ladder erin, haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mercedes cl63 amg en s63 amg zijn gewoon wonderschoon. Geen woorden voor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mercedes 280 GD...

Omdat ik hier echt in heb leren rijden en tot het uiterste heb uitgeprobeerd met de 4x4, de hoge- en lagegearing, de sperdiffrentiëlen...

En deze tank heeft ons gezin gered tijdens een crash met een 12 meter lange caravan erachter even ten zuide van Lyon in 1991...

Toegevoegd op 08-06-2009 22:08:32
O ja. We stonden uiteindelijk kaars recht op de vluchtstrook tegen het verkeer in te kijken naar de vrachtauto die inmiddels de snelweg had geblokkeerd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemde gewaarwording, lijkt me ?
Stoer auto zo'n A8, maar mooi.

Ik hou wel van zo'n Peugeot 504, of een Jaguar XJ, of een hele zwik Italiaanse sportwagens etc. oh, ik vergeet een Zwitserse, de Monteverdi High Speed, heel mooi ook, en snel.

Er zijn gewoon teveel mooie auto's.

Net als mooie vrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Audi S5, omdat de sleuteltjes op de tafel in de keuken liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij hebt er verstand van!!!
Wat denk je van deze:
Bugatti Veyron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Audi S5

Zie avatar ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is en blijft, voor mij althans, de BMW M3 E30 uit de late jaren 80/vroege jaren 90. Bij gebrek hieraan "behelp" ik me met een gewone 3 series uit 1990 :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou het op een auto die zowel fantastisch voor het milieu als voor de conditie is.
De enige, echte Fred Flintstone auto !
(alleen je moet niet al teveel haast hebben) (of slecht weer)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mercedes benz 500 sec toppertje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga voor de bugatti veyron.
en de ford mustang GT mag er ook best wezen:P