Hoelang is het rijden met de auto naar Azië?

Ik zou graag een keer met de auto naar Azië willen rijden maar ik weet niet hoelang dat duurt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
3.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk deel van Azië? Het maakt nogal uit of je naar Turkije of Vietnam wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wil je de snelste route, en in een keer doorrijden of ook nog een paar keer overnachten?

Antwoorden (5)

Het is wel belangrijk om te vermelden waar in azie je heen wilt dan.(zie link wiki)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Azi%C3%AB

Toegevoegd na 4 minuten:
als je de dardanellen als grans neemt (grens tussen het europese en het aziatische gedeelte van turkije is het ongeveer 36 uur rijden

dat is denk ik het meest dichtbij

Toegevoegd na 6 minuten:
Heb het wel berekend vanaf amsterdam trouwens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
32 uur vanaf utrecht en je staat aan de bosporus, hetgeen volgens mij het dichste bij is.

http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Utrecht,+The+Netherlands&daddr=Istanbul,+Turkey&hl=en&geocode=FR7VGgMdofdNACk3LdM5Q2_GRzHpSq8ZTPzI1g%3BFdawcQIdQCe6ASlrCGgABKfKFDHQsAG8mP7M4Q&mra=ls&sll=37.09024,-96.503906&sspn=34.450489,77.431641&ie=UTF8&ll=48.136767,27.641602&spn=14.521854,38.71582&t=h&z=5
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stap in, rij weg en laat het ons weten als je terug bent.
Ik denk dat je zeker 2 weken onderweg bent. Wel doorrijden dan he, alleen stoppen om te tanken.
Maar veiligheid voor alles, 2 uur rijden 10 minuten rust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan waar je heen wil, hoe hard je rijdt, welke route je neemt, hoeveel je rijdt etc.
Ik zou toch wel een geruime tijd vrij nemen. Naar Griekenland rijden is 3 dagen, dus naar Azië nog wel meer. Daarnaast moet je ook nog terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens google earth
4 dagen en 15 uur
vanaf limburg naar new delhi