Waarom kunnen de achterruiten van het eerste type Fiat Bravo niet open?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Is niet zo uitzonderlijk voor een driedeurs hatchback. Bij veel andere driedeurs modellen van andere merken kan dit ook niet. Enkele merken / modellen hebben een uitzetraam.
Waarom ? Dat zal je aan de constructeurs moeten vragen. Misschien heeft het wel met stijfheid van de carrosserie te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat de ontwerpers dat zo bedacht hadden.
Waarschijnlijk heeft het met productiekosten te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo LeonTrotski,

Van het eerste type had je een Bravo en een Brava.
De Bravo is een 3 deurs hatchback, en de Brava een 5 deurs hatchback.
In een Bravo die dus 2 portieren heeft, zitten de achterruiten gekit net zoals bij een Golf/astra enz. 3 deurs.
Soms zie je bij een 3 deurs hatchback wel uitklapruitjes ( de fiat Punto , en de peugeot 206 bv)

Dus omdat de achterruiten gekit zijn kunnen ze niet open.

Groeten,
Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het model was zo ontworpen.
het is niet anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kunnen best wel open, denk maar eens goed na!!!
Echter dan heb je wederom een nieuw probleem......, hoe krijg je ze nu weer dicht (verborgen info: -CarGlass-)