Weet iemand een taxi opleiding waar je later zelf een taxi bedrijf kan beginnen met bijvoorbeeld 1 auto en wat is minimale leeftijd voor z'n opleiding

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Heyou,

Een specifieke taxi opleiding bestaat niet.
Je moet bevoegd zijn om taxi te kunnen rijden.
Dat houdt in een verklaring van goed gedrag, een dokterverklaring en een chaffeurspas.

Bij je lokale gemeente kun je hier terecht voor een komplete lijst met wat je allemaal nodig hebt.

Om een eigen taxi bedrijf te beginnen heb je een kvk en een btw nummer nodig. Verder raak ik je we'll om een starterscursus ondernemen te volgen.

Succes.

Toegevoegd na 41 seconden:
En vergeet natuurlijk het rijbewijs niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet inderdaad een taxi-opleiding volgen kijk maar in onderstaande link voor de verdere informatie

Toegevoegd na 2 minuten:
via de vdab kun je ook een opleiding volgen