Als ik op dinsdag slaag voor mijn rij-examen. Kan ik dan de volgende maandag al een rijbewijs hebben?

Ik heb binnenkort op een dinsdag mijn rij-examen. Die maandag erop is er een feestje (te ver weg om te fietsen), het zou leuk zijn als ik dan met de auto kan en mag komen. Vandaar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dit kan als je voor de spoed afhandeling betaald. Kost afhankelijk per gemeente tussen de 35 en 50 euro extra...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij spoed heb je 'm de volgende dag al! ;)

Andere antwoorden (7)

Ja; ff bij 't postkantoor langs met je rijbewijs en je auto verzekeren kan telefonisch.

Toegevoegd op 02-06-2009 16:35:51
Als telefonisch niet lukt: ff 't lokale Univé gebouw binnenlopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm van dat laatste ben ik toch niet 100% zeker. Mij mij kan dat gewoon, misschien omdat ik al jaren een rijbewijs heb en al jaren netjes betaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ehm het gaat over of hij zn rijbewijs uberhaupt binnen een week kan ophalen.. daarvoor moet je bij de gemeente zijn en niet bij het postkantoor..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent me voor krullenkoppie... Volgens mmm ga je dus met je rijbewijs langs het postkantoor om je rijbewijs op te halen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eh ik bedoel natuurlijk een identiteitsbewijs. Hm... Niet bij 't postkantoor? Ok, ik heb zitten blunderen...
als je mazzel hebt heb je 'm binnen 5 werkdagen. maar die lutsers hadden vergeten formulier in te vullen,, dus kwam ik vrijdag daar.. ehm ik kom me rijbewijs op halen..

Gemeente A-Zuid: Stakkers.. :: Oh die zijn we vergeten aan te vragen :) nou dan kan je ze schieten kan ik je vertellen.. eindelijk je rijbewijs moet je nog 2 weken wachten, Op hun kosten snel aanvraag gedaan.. had ik 'm nog dinsdag was er weer iets mis gegaan.. in totaal 2 weken gewacht.. kutinstelling daar bah.. slome lui achter de balie.. 9-5 mentaliteit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me wel. Je kunt bij de meeste gemeentehuizen in de ochtend of tot halverwege de middag tercecht voor en rijbewijs of id kaart. Dus stel dat je in de ochtend moet afrijden dan zou je diezelfde dag zelfs nog je rose papiertje kunnen ophalen... Succes met je rijexamen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had hem dezelfde dag al in mijn handen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vroeger was het zo dat je het binnen een dag aanvroeg bij de gemeente en zelfde dag nog kreeg .
nu is het anders als ik jou was zou ik op een week dus ongeveer 5 tot 7 dagen rekenen .
eerst moet je het aanvragen en dan krijg je het te horen wanneer je het op kan halen , je kan ook van te voren bellen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet gewoon die dinsdag van je examen je rijbewijs aanvragen, als je het haalt. En de maandag erop moet je er naar binnen lopen met de vraag of hij al klaar is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben even hard aan het nadenken, maar bij mijn weten heb ik hem destijds 's morgens behaald en had ik hem eind van de middag al in handen. Ging best snel.