welk electrisch aangedreven voertuig voor particulier gebruik heeft tot nu toe de grootste actie-radius en hoe groot is deze?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (4)

geen idee las wat over de koenisegg quant een auto met behoorlijk wat pk's een een actiradius van 500km is al een leuk eindje toch
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Puur elektrisch: de Reva die vooral in Londen rondrijdt (80km/u.h en actieradius 80 km).

Hybride: de Toyota Prius (algemeen verkrijgbaar) de actieradius bedraagt ongeveer 500 km (incl. benzine!).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb een elektrisch aagedreven fiets. Zonder bijladen kan ik hiermee een weekje rondrijden in en om het dorp. Hij rijdt dan puur en alleen op de accu.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de VS is de Tesla Roadster verkrijgbaar voor een select publiek (bovendien slechts 250 tot nu toe verkocht). Actieradius = 350 km. Kostprijs 100.000 €. In 2009 wil Tesla maximaal 1500 auto's produceren. Blijft dus een witte raaf.