Waar kan ik mijn oude accu kwijt?

ik heb vorige maand mijn oude accu vervangen door een bijna nieuwe uit mijn vorige auto maar waar moet ik de oude nu inleveren?een garage of bij chemisch afval?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
21K

Het beste antwoord

Een oude accu is tegenwoordig geld waard i.v.m. de hoge loodprijs.
Kijk even op marktplaats en er staan genoeg opkopers op dan krijg je er ook nog wat voor.
Verwacht niet dat je ervan op vakantie kan maar rond de 10 euro krijgen wij ervoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

op het containerpark bij chemisch afval
fremar
13 jaar geleden
even bij uw gemeente inlichtingen vragen of er een milieustraat is daar kunt u de accu inleveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij kunnen ze afgeven bij onze garage die altijd onderhoud pleegt aan onze auto
hij kan ze ook gratis inleveren waarna ze worden gerecycled
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de gemeentereiniging. In ons gebied heet dat de ROVA. Je kunt hem ook naar de chemokar brengen die 1x per week ofzo op vaste punten in de stad staat.