wie weet wat ik kan doen met mijn nog goede 4seizoensbanden?

Ik laat nieuwe goodyear 7+ winterbanden onder mijn auto zetten. Nu vraag ik me af of iemand een tip heeft wat ik met mijn 4 seizoensbanden kan laten doen (nog steeds goed in orde). Ik heb zelf GEEN plaats voor opslag.
165/70/14/R/T

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom rij je die seizoensbanden niet eerst op ? Er bestaan ook 2e hand bandenboeren die ze miss. willen opkopen.

Het beste antwoord

Wat zou je denken van een advertentie op marktplaats? Of ligt dat teveel voor de hand?
paulus811
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

zet ze op marktplaats met alle gegevens van de banden, zoals ook in deze vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er slippers van en verkoop die op marktplaats;-)

http://www.schooltv.nl/beeldbank/clip/20071204_recyclen01
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak er een kunstwerk van

Toegevoegd na 20 minuten:
door er kunst van te maken kun je het meeste geld ontvangen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door er kunst van te maken kun je het meeste geld ontvangen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zelf zou toch kiezen voor marktplaats..ik ben niet zon creabea;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze staan op marktplaats :)