Wat zijn de beste stranden om te bezoeken in spanje?

Het liefst waar niet te veel mensen zijn, dus bij voorkeur niet de toeristische badplaatsen.

een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
Wanneer vind jij een strand goed?

Antwoorden (2)

Spanje is gezegend met een kustlijn die zowel de Middellandse Zee als de Atlantische Oceaan omarmt en hierdoor zijn er talloze prachtige stranden te vinden. Of je nu op zoek bent naar wit zand, kristalhelder water of unieke rotsformaties, Spanje heeft voor elk wat wils.

Een van de mooiste stranden van Spanje bevindt zich in het noorden van het land, namelijk Playa de la Concha in San Sebastián. Dit strand wordt omgeven door heuvels en biedt helder water dat uitnodigt om te zwemmen. Een ander prachtig strand is Playa de las Catedrales in Ribadeo, gelegen in het noordwesten van Spanje. Het strand heeft unieke rotsformaties en grotten langs de kust, die zeker de moeite waard zijn om te verkennen. Als je op zoek bent naar een strand met wit zand en kristalhelder water, dan is Playa de Ses Illetes op Formentera een aanrader. Dit strand behoort tot de mooiste stranden van de Balearen. Op Mallorca vind je Playa de Muro, een lang zandstrand aan de oostkust van het eiland. Het ondiepe water maakt het tot een ideale bestemming voor gezinnen. Ten slotte is er nog Playa de Bolonia in Tarifa, gelegen in Andalusië. Dit strand biedt spectaculaire uitzichten op de nabijgelegen duinen en de Straat van Gibraltar.
Enkele van de beste stranden in Spanje zijn Playa de Ses Illetes op Formentera, Playa de la Concha in San Sebastian, Playa de Muro op Mallorca en Playa de Bolonia in Tarifa. Er zijn echter nog veel meer prachtige stranden in Spanje om te ontdekken!
10 maanden geleden