Waar vind ik een overzicht met geschikte bestemmingen voor jongeren voor de zomervakantie?

Bestemmingen waar genoeg te beleven is en veel sociale contacten die je er kunt opdoen. Dan bedoel ik niet alleen Cherso of Albufeira...

1.7K
tinus1969
een jaar geleden
Wat bedoel je met sociale contacten en genoeg te beleven? Uitgaan? Of sportief?

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende websites waar je een overzicht met geschikte bestemmingen voor jongeren voor de zomervakantie kunt vinden. Kijk bijvoorbeeld eens op de websites van reisorganisaties zoals TUI, Sunweb of Corendon. Ook kun je op websites zoals Zoover of Tripadvisor reviews lezen van andere reizigers.
9 maanden geleden