Hoe komt het dat bij tui volgeboekt is maar bij booking wel plek is?

Voor de herfstvakantie bij tui corendon staan voor bepaalde datums dat niet meer kan of veel duurder. Maar bij booking com kan t wel die datums en is t niet vol maar dan moet je wel vliegticket apart betalen natuurlijk

2 jaar geleden
2.3K
SentWierda
2 jaar geleden
Neem rechtstreeks contact op met het hotel (via de hotelwebsite); dan de is accommodatie vaak veel voordeliger dan via Booking.

Antwoorden (1)

Reisorganisatie kopen in principe een bepaald aantal kamers in, dus zijn die allemaal geboekt dan zijn ze "vol", dat wil niet zeggen dat het hotel o.i.d. echt vol zit. Vaak komen er later nog extra kamer beschikbaar.