Hoe kan ik voor een vakantie het voordeligst een kleine lease auto omruilen?

ik rijdt een kleine lease auto(vw up,22 %bijteling) van de zaak maar kan met het gezin hier niet mee op vakantie,hoe kan ik dit het voordeligst oplossen?

5 jaar geleden
4.1K
TurfGraver
5 jaar geleden
Auto lenen van iemand of huren.

Antwoorden (2)

Je kunt natuurlijk een auto lenen of huren, maar veel leasemaatschappijen bieden de service dat ze tijdelijk een grotere auto ter beschikking kunnen stellen. En in ons bedrijf mogen collega's in elkaars leaseauto rijden, je zou een collega kunnen vragen of deze tijdens jouw vakantie wil ruilen, uiteraard als dat volgens de regels van jouw werkgever is toegestaan.
5 jaar geleden
Met het vliegtuig op vakantie een optie? Ik boek altijd een last minute via deze site, daar kun je niet voor rijden.