Waar kan je het beste een fotoboek laten maken? Met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ik wil meerdere fotoboeken, laten maken ( na een reis van 3 maanden, genoeg foto's dus). Ik heb gehoord dat Hema wel goed is. Ik vind het wel behoorlijk duur. Vandaar de vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

volgens de consumentenbond heeft Webprint dit alles.
ik heb er een fotoboek besteld en het was idd erg goed. kijk uit voor een geplakte versie bij de HEMA die wil nogal eens loslaten je moet een gestikt fotoboek hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik zou kijken bij vista.nl. ze zijn niet duur en je kan het online zelf maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Dixons fotoservice. Erg goede kwaliteit en een makkelijk programma, om mee te werken. Ik weet niet of het goedkoper is dan de Hema. Hieronder de site met de prijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf €7,49 bij Blokker http://www.henzoyourphotos.com/fotoboek
Bij Kruidvat (diverse prijzen voor wat je wil)
http://www.kruidvat.nl/fotoservice/fotoboeken-fotoboek-xl.html?et_cid=4&et_lid=13&gclid=COWSpcm166QCFUSGDgodpisX1A
Hema is €8,95 en de tweede voor de halve prijs.
http://foto.hema.nl/startup.do?gclid=CNeAzI6266QCFciIDgodfjgc0w
Met alle drie heb ik prima ervaringen en denk dat bovenvernoemde drie qua kwaliteit en prijs niet veel zullen verschillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Floortje,

Informeer eens bij www.pictoprint.nl. Ik weet bij een bestelling van meerdere boeken dat je daar nog wel eens een korting kunt krijgen. Gewoon even bellen met ze!

Daarnaast hebben zij als voordeel dat de software voor windows én mac verkrijgbaar is en de boeken 'offline' gemaakt kunnen worden.
Tenslotte is de printkwaliteit prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben altijd heel tevreden over ALDI.
Heel makkelijk programma en schitterende kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik regelmatig myphotobook.nl. Ik las dat de aldi goed uit een test kwam maar degene die ik heb is ook goed en ik vind de software om het te maken erg prettig (maar ik ben er ook aan gewend). Volgens mij is het een enorme klus om de goedkoopste optie te zoeken want je hebt vierkante en staande en liggende en grote en kleine boeken, allemaal met andere aantallen blz. Denk vooral ook goed na over het model boek dat je wilt hebben, ik maak ze bijv op staand A4, dat lijkt minder gunstig voor de foto's dan vierkant of liggend maar past veeeel beter in de boekenkast. Een andere instinker (of niet, maar bij mij wel) is het aantal blz: 16 blz is NIET 16 blaadjes maar 16 kantjes. Veel plezier met maken!
amigo
13 jaar geleden
Albelli is niet de goedkoopste, maar hier kun je prachtige albums laten maken! De mogelijkheden voor pagina-indeling en opmaak zijn erg uitgebreid.
Een aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij doen het altijd bij de HEMA. Keurige kwaliteit, ziet er netjes uit en je kunt van je eigen foto ook een harde kaft laten maken zoals bij een boek. Je kan het daar ook online zelf maken. Ik denk alleen niet dat de prijs vergeleken met anderen een van de goedkoopste is. Ook kun je een eigen kalender en/of agenda laten maken met je eigen foto's.