Hoe duur is het als je van Apeldoorn naar Den Haag gaat met de trein?

ik ga over tijdje naar een vriend van mij , alleen ik weet niet hoeduur het is..

Toegevoegd na 8 minuten:
jaa, ik blijf daar slapen dus ik weet niet of het dan duurder word?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

dat kun je vinden op 9292ov.nl inclusief de reistijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, zou ik ook zeggen...hij (de vraagsteller) wil het wel héel makkelijk hebben, pff...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En vaag
Plan je reis in bij ns.nl en je ziet ook de prijs.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enkele reis € 17,70 € 10,60 € 30,10 € 18,10
Dagretour € 33,70 € 20,20 € 57,30 € 34,40
Reizen op saldo € 16,85 € 10,10 € 28,65 € 17,20
Eerste kolom is 2e klas vol tarief, tweede kolom 2e klas met korting (als je een voordeelurenkaart hebt en na 9 uur reist). Derde kolom 1e klas vol tarief, en vierde kolom 1e klas met korting.

Toegevoegd na 25 minuten:
Als je op vrijdagavond na 19.00 uur of op zaterdag vertrekt en op zondag terugreist, dan kan je een weekendretour nemen. Dat kost evenveel als een dagretour.
Amadea