Er is in ieder geval een geldautomaat in de aankomsthal op het vliegveld.

http://www.luxortraveltips.com/essentials/currency.htm

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh en ook verder in die plaats zijn er veel automaten:

"There are plenty of cash machines (ATMs) in Luxor. There are cash machines in several of the hotel lobbies, including the Jolie Ville, the Sonesta St George (three inside and one outside), the Sofitel Karnak, the Lotus and the El Luxor (previously the Mercure Hotel) near the museum. There are also several machines outside banks along the Corniche and along the main road around the hotels to the south of the town."

http://www.luxortraveltips.com/essentials/money.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de geldautomaten krijg je de officiële koers. Bij cash dollars en travellerscheques (bvk in dollars) krijg je de zwarte koers. Maar let op sommigel geldwisselaars vouwen biljetten dubbel in een stapel zodat hij twee keer telt. Wissel alleen zwart bij betrouwbare figuren. Hoewel een betrouwbare zwart geld handelaar is eigenlijk een contradictio in terminis.