waar kan ik goedkoop weekendje weg van 22 - 25 oktober met mijn gezin?

In Nederland.

Toegevoegd na 9 minuten:
Het liefst in een bungalow/challet :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Op HotelkamerVeiling.nl kun je best goedkope deals vinden. Je moet er wel een beetje bovenop zitten, maar je kunt er heel goedkoop aan een hotel e.d. komen.

Toegevoegd na 15 minuten:
Of probeer VakantieVeilinge.nl

Toegevoegd na 16 minuten:
Met Air Miles kun je ook een fikse korting op vakanties krijgen. Maar dan moet je die wel behoorlijk gespaard hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn niet alleen hotels die daar worden aangeboden. Maar wat wil je wel dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie m'n 2e link :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En heel goed antwoord op de vraag wilde ik ook geven

Andere antwoorden (2)

Je hebt uiteraard pech dat het weekend van 22-25 oktober in een vakantieperiode valt, waardoor de prijzen ietwat hoger zijn dan wanneer je een andere periode pakt.

Kijk eens in de reisafdeling van nu.nl, daar hebben ze zowel de even weg als de bungalow rubriek:

http://www.nu.nl/even-weg/
http://www.nu.nl/bungalows/

Misschien dat daar leuke dingen tussen staan.

Leuke aanbiedingen zijn ook regelmatig te vinden op:
http://www.inpakkenenwegwezen.nl/weekendje-weg/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het eens bij bungalowspecials.nl

heb hier zelf ook al eens goedkoop geboekt voor de herfstvakantie