Waar kan ik een goedkoop hotel krijgen in Madrid?

Hoi, ik ben op zoek naar een goedkoop hotel in Madrid, het liefst all inclusive.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Als je met all-inclusive hetzelfde bedoeld als die all-inclusive aanbiedingen aan strandbestemmingen (dus inclusief gratis drank e.d.) dan denk ik niet dat je een hotel in Madrid kunt vinden dat dat aanbied.
Meestal boek je een hotel op basis van logies ontbijt. Af en toe half pension (diner ook inbegrepen). Wat jij zoekt is volpension en ik vraag me af of dat slim is in een stad als Madrid, dat houdt namelijk in dat je tussen de middag ook nog terug moet naar je hotel om de lunch te nuttigen, terwijl Madrid prima eettentjes heeft in de stad.

Wat betreft goedkope hotels, als je echt goedkoop wilt zitten moet je ofwel een hostel boeken of iets buiten het centrum gaan zitten.

Op de site van expedia staan goede hotelaanbiedingen.
http://www.expedia.nl/Hotels?mcicid=62813577&

Veel plezier alvast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zit hier niets voor je tussen het is wel in ponden maar misschien kun je het uitrekenen of de euro berekening vinden.
http://hotels.easyjet.com/en/p5655/Hotels.aspx?pv=ban2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vertrouw (op basis van eigen goede ervaringen) op www.viamichelin.com Qua eten zou ik lekker het restaurant kiezen waar je 's avonds in de buurt bent en niet eerst teruggaan naar het hotel. Hotelier en restauratier zijn verschillende vakken en alleen bij de duurdere hotel worden ze gecombineerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi overzicht van heel veel hotelprijzen via deze site http://www.trivago.nl