IK heb in november twee weken vrij en zoek een leuke lokatie in europa om 1.5 week naar toe te gaan voor ongeveer 400eu incl hotel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ga naar een Grieks eiland, bijvoorbeeld Kos! Het is er dan nog redelijk warm, en goed betaalbaar. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk eens op de site van Jiba:
http://www.jiba.nl/winterzon/country/index.aspx?id=20

Links in beeld alle winterzon bestemmingen.
Er zitten er veel bij die vlucht inclusief hotel voor rond de 400 Euro hebben.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor strand is het in heel Europa en het Midden-OOsten te koud (al kan er soms een warme dag tussen zitten). Mooi weer is er altijd op de Canarische Eilanden.
Als je voor de stedentrips gaat is Istanbul een goede.