Wat is de mooiste plek voor een ballonvaart in Zuid Afrika?

Ik wil graag een ballonvaart meemaken in Zuid Afrika. Wat is de beste / mooiste plek hiervoor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Antwoorden (4)

Ik beginnen in de buurt van Kruger NP, daar in een van de commerciele gebieden, laag over het savanneh gebied, en landen achter Nlespruit, de omgeving van de '3 rondavels'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het eens boven het Krugerpark gedaan. Is echt geweldig.
De dieren hebben nauwelijks last van je (alleen als de brander gebruikt wordt horen ze dat) en je ziet heel veel dieren in alle rust.

http://www.bestofzuidafrika.nl/nl/ballonvaren-boven-het-krugerpark.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk het PK-park is één van de topattracties, maar wordt ook druk bezocht. Daarom zou één van de andere parken misschien een goed alternatief zijn. Persoonlijk vond ik het uitzicht vanaf de Tafelberg erg indrukwekkend en met een goede wind richting Robbeneiland, waarbij ook de walvissen goed in beeld komen.
In elk geval een baie fijne reis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga toch naar Namibië en maak daar een vlucht. Ik ben in Zuid Afrika geweest en Namibië en vond Namibië fascinerend terwijl ik Zuid Afrika een mooi land met een paar grote dierentuinen vond.