Goede site voor gastgezinnen Duitsland?

kent iemand toevallig een goede site voor gastgezinnen in Duitsland (die gecontroleerd is).

alvast bedankt;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

er zijn wel hollandse organisaties die kontakten hebben met de duitsers, zoals europakinderhulp en paxkinderhulp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en iets voor een 15 jarige?
Kijk op www.hospitalityclub.org Duizenden adressen over de hele wereld via internet. Vrijwilligers controleren de gegevens en als je wil ook de mail. Je kunt een gast ontvangen, maar ook op reis gaan. Ook deze is zonder meer een aanrader: www.servas.org
Verder zijn er organisaties, zoals AFS en Youth for understanding. Gewoon even googelen en je krijgt alle organisaties op een rij.