Wat is de goedkoopste goede reisverzekering?

In vervolg op mijn vorige vraag: Wat is een goede goedkope reisverzekering voor Azie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het niet belangrijker wat de reisverzekering dekt?

Antwoorden (6)

Ik zou meer kijken naar de dekkingsgraad dan alleen naar de kosten.
Als iets je bijvoorbeeld maar 5 Euro kost, maar je ziekenhuisopname wordt niet vergoed, dan zit je daar maar lekker mee. Goedkoop is duurkoop zegt mijn vader dan altijd.

Verder is er geen verschil tussen een reisverzekering voor Azie, Afrika of Latijns Amerika, ze vallen alle drie onder de werelddekking van een verzekering.

Bij het onderzoek dat ik een aantal jaar geleden voor mezelf heb uitgevoerd kwam de Europeesche als één van de beste uit de bus.
Omdat ik meestal meer dan één keer op vakantie ga, heb ik daar mijn doorlopende reisverzekering afgesloten. Het kost me (inclusief annuleringsverzekering) iets meer dan 100 Euro per jaar en dat is inclusief werelddekking, ziekenhuisopnames en de vergoeding van "extreme" sporten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een doorlopende reisverzekering afgesloten bij de ANWB. ALs je ANWB lid bent, en wie is dat niet in Nederland, kun je zeer voordelig een verzekering afsluiten. Was toen ik anderhalf jaar geleden deze verzekering afsloot de meest voordelige, afgezet tegen de dekking.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Als je regelmatig op vakantie gaat, kun je beter een doorlopende reisverzekering nemen.
Ik heb er al jaren eentje bij de ING/Postbank en die werkt goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een kortlopende reisverzekering bij Unive afgesloten. Er zijn goedkopere: kijk even via independer.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De goedkoopste reisverzekering bepaal je meestal zelf, waar wil je voor gedekt zijn etc. Belangrijk is wel dat je weet wat niet en wel belangrijk is en waar je rekening mee moet houden. Via de site www.reisverzekeringblog.nl heb ik veel informatie afgehaald voor ik een reisverzekering ging afsluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben een doorlopende reis en annulerings verzekering bij univé
Prijs is gunstig,en service (helaas ervaring bij een sterfgeval)was geweldig zonder gezeur over de gemaakte kosten,alles goed geregeld en alle kosten vergoed!