Tips voor singapore airport

Wij gaan op vakantie en vliegen met Singapore airlines. Op de heenvlucht hebben we een goede aansluiting, maar op de terugvlucht moeten we daar zo'n 6 uur wachten op de luchthaven van Singapore. Iemand tips om de tijd te doden daar? Tanx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Het is slechts 20 minuten naar het centrum.
Ik zou enkele uren in het centrum gaan doorbrengen.

Toegevoegd na 40 seconden:
Oh, pas op in het centrum: Je mag geen rommel op de grond gooien, niet op de grond spugen etc. Daar staan in Singapore hele hoge boetes op.

Toegevoegd na 12 minuten:
Wow, ze hebben zelfs een georganiseerde gratis rondrit door Singapore vanaf de luchthaven:
"Free Singapore Tour vanaf het vliegveld. Bustour van krap twee uur, uit en thuis (Melden bij het Singapore Visitors Centre). Tour door het Colonial District om 9, 11 en 15 uur, culturele tour (little India, Kampong Glam) om 13, 16 en 17 uur. "

http://www.maleisie.be/stopover_singapore.html#c

Toegevoegd na 27 minuten:
Meer en betere informatie over de gratis rondrit door Singapore vanaf de luchthaven:

http://www.etour-singapore.com/free-singapore-tour.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede tip, maar hoe zit dat met je bagage, we zitten immers in transfer? En met de douane, heb je een visum nodig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het aangeboden wordt door de luchthaven, dan neem ik aan dat zij je bagage wel verzorgen en ook eventuele visa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tanx, we hebben de sites bezocht en die gaf ons de juiste info die we nodig hadden!

Andere antwoorden (2)

Zwembroek in de handbagage. Ze hebben een pool
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slapen of gaan shoppen. Let wel dat alles daar peperduur is en het erg koud is daar (mijn ervaring). Neem een dikke trui mee in je handbagage hoe gek het ook klinkt.

Ik verveelde me daar dood, hele saaie luchthaven.