Is het bekend hoeveel % van de hotelgasten het hotelzeepje etc meenemen?

Hotelzeepje, shampoo, douchegel, badmuts, schoenpoets etc

13 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of het percentage bekend is, maar ik vind het niet meer dan logisch om een gebruikt zeepje of half leeg flesje shampoo mee te nemen. Als je het achterlaat wordt het toch weggegooid. Dat is pas zonde!
Annswers
13 jaar geleden
@ Dounja, neem jij ook de ongebruikte artikelen mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diefstal? Je hebt er gewoon voor betaald! Ik neem het meestal niet mee, er staat vaak spul dat ik niet zo lekker vind ruiken, maar in feite is het van mij zodra ik de kamer betrek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad wat SuzyQ zegt: ik heb ervoor betaald. Maar ik neem alleen mee wat ik kan gebruiken natuurlijk. De schoensmeer en het douchekapje laat ik lekker liggen. Heb ik toch niks aan...
Maar Annswer: Ik gebruik meestal wat ik nodig heb en neem daarvan het restantje mee...

Het beste antwoord

Daar is een keer een poll over geweest (zie link) en daarbij bleek 74,4% dat te doen.

Overigens zien hotels graag dat je shampoo etc. meeneemt, omdat op die manier hun naam verspreid wordt. Sommige luxere hotels willen zelfs graag dat je de slippers meeneemt, aangezien ze die toch niet meer aan andere gasten geven en het dus leuke reclame is als jij er weer ergens anders mee rondloopt. Maar dit is niet bij ieder hotel het geval. Meestal wordt dan wel ergens op de kamer vermeld dat het niet de bedoeling is om slippers of badjas etc. mee te nemen, tenzij je hier natuurlijk apart voor betaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ha, die Annswers;

Volgens mij zijn de meeste fatsoenlijke hotels voorbereid op een percentage van 100. Je betaalt als gast immers voor dat soort spullen. Voor zover het niet om handdoeken en badjassen gaat natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe het wel, het staat er, ik heb genoeg ervoor betaald vind ik zelf. Zit gewoon bij prijs in, dus jij kan het volgende keer ook gewoon doen, wordt daarna toch weggegooid ivm hygiëne.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ongeveer 88%
de rest vind het niet interessant.