Is het leuker voor een kind van 3 om naar de Beekse bergen te gaan of dierentuin oliemeulen?

Toegevoegd na 3 minuten:
En het zijn allebei dierentuinen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal een kind van 3 aan zijn **** roesten of het nu de Beekse bergen is of een andere dierentuin. Een kind onthoud dat toch niet. Ik ben ooit toen ik klein was naar Artis geweest en ik kan me er niks van herinneren maar ik schijn het leuk te hebben gevonden. De enige herinnering was dan ook een foto.

Het beste antwoord

De Oliemeulen is natuurlijk een stuk kleiner dan de Beekse Bergen en daardoor misschien beter te doen voor een kind van drie. Daarnaast heeft de Oliemeulen ook vaak leuke ontmoetingen met reptielen, die je elders niet tot nauwelijks mee kan maken. Een vogelspin op je hand, een slang om je nek....je maakt dat toch niet iedere dag mee?

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens is het wel een jaartje of wat geleden dat ik er voor het laatst ben geweest, dus of ze die bijzondere ontmoetingen nog doen.....????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De dierentuin natuurlijk......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een kind van 3 maakt dat nog niet zo heel veel uit,
er zijn bij allebei dieren.
en ze weet zelf het verschil toch nog niet.

Ga gewoon af op wat voor jullie zelf het makkelijkst is
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, het zal een kind van 3 aan zijn **** roesten of het nu de Beekse bergen is of een andere dierentuin. Een kind onthoud dat toch niet. Ik ben ooit toen ik klein was naar Artis geweest en ik kan me er niks van herinneren maar ik schijn het leuk te hebben gevonden. De enige herinnering was dan ook een foto.
rebecca
13 jaar geleden
ja idd, ze hebben belangstelling voor alles wat ze zien. het maakt ze nog niet uit hoe het park heet,
Ik ken ze allebei en als ik moest kiezen zou ik naar de beekse bergen gaan. Het is daar veel groter en veel meer te doen. De oliemeulen is ooit begonnen als reptielen huis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kinderen van drie zijn onder de indruk van alles, of dat nou de dierentuin Oliemeulen of Safaripark Beekse Bergen is. Het maakt niet uit, hij of zij vindt het allebei geweldig waarschijnlijk.