Wat betekend de term 'ultra exclusive' als je een hotel boekt?

Toegevoegd na 7 minuten:
ultra all inclusive moet het zijn....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (1)

Je bedoelt ultra inclusive?

Dat is all inclusive hotel (dus met eten en drinken inbegrepen) met nog wat extra's zoals ijsjes, cocktails en 24 uur per dag drinken.

Ik zou het je niet aanraden omdat juist dat non stop drinken erg veel drankverslaafde touristen aantrekt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Veel hotels bepalen zelf wat ze nog aan extra's toevoegen naast de All inclusive. Het kan zijn dat je b.v. gratis gebruik mag maken van de sauna, fitnessruimte of hamam. Soms wordt er een high tea geserveerd enz.