Mijn tomtom gaf in Duitsland wegen aan met haarspeldbochten terwijl er een andere goede route was zonder. Hoe stel ik dit in (rijden camper)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

even in het menu van je tomtom zoeken naar het soort route die je wil volgen, zoals, de snelste of de kortste of een wandelroute en zo zijn er nog wel een paar opties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In jouw geval zou ik, na het kaartje met de route bekeken te hebben, de alternatieve route kiezen en weer het kaartje controleren. Je hebt n.l. niet de keuze voor een route zonder haarspeldbochten. Wel de kortste en de snelste maar dat wist je waarschijnlijk al.