Is vakantiepark wolfsven in mierlo leuk om naar toe te gaan?

Hallo, wij gaan met ons gezin bestaande uit 2 volwassenen en 2 jongens van 6 2 weken naar dit park.
Heeft er iemand tips of iedeeen om daar in de omgeving iets leuks te doen. Het is wel belangrijk om te zeggen dat we niet in het bezit zijn van en auto, dus alles met met de fiets of ov moeten doen.
Gr

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

In Geldrop is een kinderboerderij.
Van 30 juli tm 9 augustus is er kermis (Park Hilaria) in Eindhoven.
Verder is er nog Dierenrijk, een europese dierentuin, tussen Geldrop en Nuenen.
En het Historisch Openlucht Museum iin Eindhoven (waar je van alles zelf kunt doen).
Dit alles makkelijk te bereiken met fiets/bus.
Voor 3 euro pp kan je 1 dag zoveel met de bus als je wil binnen Noord Brabant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

stuur eens een mailtje naar het vvv van mierlo, of als dat daar niet is, van een plaats in de buurt.
Kijk ook op de site van uitinbrabant.nl
fijne vakantie
13 jaar geleden
Annna heeft de belangrijkste eigenlijk wel genoemd, laat ik nog een kleine aanvulling doen. Hoewel niet in de buurt maar wel te bereiken met OV; DippieDoe in Best
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja leuk! Ik was er ook een keer, lekker fietsen in de omgeving en de camping is goed. Leuk zwembad en speeltuin!