Wat is een fijne vakantiebestemming in Nederland tijdens het hoogseizoen?

Waar het niet overspoeld is met toeristen...
Bestaat dit wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

dronten! niet veel toeristen, paar duitsers. ongeveer 18 kilometer van het veluwe meer en walibie world en natuur park lelystad is iets verder. het harde op minder dan een uur net als zwolle waar je lekker kan shoppen. dan zijn er ook nog de oostvaarders plassen op ongeveer een half uur tot 3 kwartier. mooi bos in dronten zelf waar je kan wandelen en fietsen. mooi dorp centrum waar alles wat je nodig hebt aanwezig is! en dan is er natuurlijk nog elburg op 40 minuten fietsen. daar zijn trouwens wel veel toeristen. kampen is er ook nog, roggebot bos, waar je goed kan fietsen en wandelen. natuurlijk is er nog meer!

Toegevoegd na 3 minuten:
bij emmen is er ook nog een mooi natuurgebied waar je kan kano en en roeien. weet even niet meer hoe dat heet. op ongeveer een uur van dronten! wel druk met toeristen zitten ook allemaal campings

Toegevoegd na 24 minuten:
Dit hierboven heet de Weerribbe en ik bedoel Emmeloord in plaats van Emmen...
Verder is Utrecht op een uur rijden en Amsterdam op ongeveer 5 kwartier rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De Rottumerplaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Achterhoek is heel erg mooi en het valt daar nog wel mee met de drukte van toeristen.
Ga bijvoorbeeld naar Winterswijk, prachtige omgeving en vlakbij Duitsland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plekken rond het ijsselmeer.. bijv. enkhuizen, medemblik zijn leuke stadjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je toch echt naar twente gaan .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Limburg denkt iedereen altijd aan Zuid-Limburg, maar wij zijn eens in Noord-Limburg geweest en ik vond het eigenlijk ook heel leuk! Ik had het idee dat het iets rustiger was, maar ja, waar helemaal niemand komt, is het ook geen leuk plekje, natuurlijk.
Wij waren in de buurt van Arcen, en konden daar leuk wandelen, fietsen e.d.
Er waren daar veel pontjes over de Maas, dat vonden wij leuk.