Wie heeft een goede tip voor een camping (voor gezin met twee basisschool kinderen) op maximaal 30 km vanaf Utrecht stad.

we gaan een fietstrektocht met tenten maken. Graag met leuke zwemgelegenheid.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

De RCN Camping Het grote bos in Doorn (16 km van Utrecht) is wel leuk. Op Zoover staan 87 recensies over deze camping met een gemiddelde van 7,7.

Een overzicht van alle campings staat in de andere link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De website van rcn ziet er goed uit! Bent u er zelf ook geweest?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze niet, wel andere van de RCN, maar die liggen niet bij Utrecht. Ik vind het een prettige organisatie en de camping zag er goed uit. De reacties zijn overwegend positief vind ik (op zoover). Het aantal reacties is op recensiesites altijd veel belangrijker dan het cijfer. Kennelijk vondern 87 mensen het de moeite waard om er sowieso iets over te schrijven. Het leek mee een goede suggestie omdat u een fietsvakantie wilde en deze buiten de stad in de bossen ligt, maar niet heel ver van Utrecht. Bij het warme weer zal het zwembad zeker voor de kinderen leuk zijn. De omgeving is er wel mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank!

Andere antwoorden (1)

probeer een boerderijcamping te vinden. het is meestal een stuk goedkoper en razend leuk voor kinderen. zoek even via google.