Is het tijdens een vlucht toegestaan een kijkje te nemen in de cockpit?

ik ben benieuwd te zien hoe het er aan toe gaat ,vooral als ik hoor over automatische piloot.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
6.9K

Het beste antwoord

Nou, één ding is zeker ; ervoor mag het wel. Althans, dat mochten ik en mijn vriendin. De stewardess nodigde mij en mijn vriendin uit zichzelf uit om een kijkje te nemen in de cockpit. Heel interessant allemaal, allemaal knopjes voor zich en op het plafond en de zijkanten. Ik heb respect voor de piloten, dat ze allemaal weten waar het voor dient! In ieder geval is het zeker de moeite waard om eens te gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Denk niet,dat dat gaat lukken tijdens een internationale vlucht. Misschien verzorgt de KLM wel dergelijke vluchten met uitleg over het reilen en zeilen aan boord.Informeer eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jawel...
als veelvuldig luchtverkeer gebruikster kan ik je zeggen dat dat mag
zodra je instapt kan je aan de steward of stewardess een bezoekerspas vragen met deze bezoekerspas mag je de cockpit in tijdens de vlucht
ik zie het heel veel op mijn vluchten dat er zelfs bij t landen bezoekers mogen verblijven in de cockpit
je kan dit ook informeren bij transavia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee natuurlijk niet, het is geen attractie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is het bewijs dat ze het nog wel eens toestaan:
escape
13 jaar geleden
Antwoord op de vraag is niet of het wel eens gebeurt. De vraag is of het mag.

Anmtwoord: NEE

Na de dreiging vanaf 11-98 zijn alle deuren van cockpits voorzien van cijfersloten en versteviging en een spionnetje.
De deuren mogen tijdens de vlucht enkel open voor crew.

Dat elke regel op deze aardkloot wel een overtreden wordt weet iedereen.
Maar het juiste antwoord is: het mag niet.

Wel soms voor of na de vlucht