Top 10 meest bezochte steden Europa

1) Londen

2) Parijs

3) Istanbul

4) Barcelona

5) Amsterdam

6) Milaan

7) Rome

8) Wenen

9) Praag

10) München
fremar
een jaar geleden
SentWierda
een jaar geleden
@fremar. De vraag gaat over het heden. Niet over 2014.
ronron1212
een jaar geleden
@fremar zie je eigen link
In 2014 was Europa volgens deze index wederom een populaire bestemming en trokken de meest bezochte steden 90 miljoen bezoekers.
Europa beschikt over talloze steden die perfect zijn voor een leuke stedentrip. De populairste steden zijn Valencia, Rome, Praag, Barcelona en Sevilla. Meer inspiratie voor een stedentrip in Europa vind je op onderstaande pagina.
De meest recente cijfers hebben betrekking op 2019.
De meest bezochte steden in Europa zijn:
Londen, Parijs, Istanboel, Barcelona, Amsterdam, Milaan, Rome, Wenen, Praag, Munchen, Athene, Berlijn.
Bronnen: https://tripwise.nl/meest-bezochte-steden-binnen-en-buiten-europa/
(overzicht m.b.t. 2019, blijkt gedateerd 30 september 2018)
https://www.vliegveldinfo.nl/reizen/meest-bezochte-steden-europa/
(Antalya staat hoog vermeld in deze lijst, maar is geen stad maar een badplaats; daarom geschrapt als druk bezochte stad)
een jaar geleden