Is het gebruikelijk dat iemand vóór boeking AirBnB telefonisch contact met je wil?

Iemand wil wellicht ergens een ruimte via AirBnB gaan huren en wil vóóraf al met de verhuurder telefonisch contact. Is dat gebruikelijk en wat zijn de mogelijke gevaren?

een jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
SimonV
een jaar geleden
Lijkt me wel normaal, als je nog wat vragen hebt die je wilt stellen voordat je besluit te boeken.
LeonardN
een jaar geleden
"en wat zijn de mogelijke gevaren?"
Wat zijn de mogelijke gevaren als iemand je belt?

Antwoorden (1)

Gebruikelijk misschien niet, maar ongebruikelijk is het ook niet. Als iemand een boeking wil plaatsen en daarvóór informatie wil die hij/zij niet kan vinden op de site of in de folder, dan is er maar één manier: telefonisch contact.
een jaar geleden
LeonardN
een jaar geleden
"dan is er maar één manier: telefonisch contact." Je kan gewoon via de site een bericht aan de host sturen.
Anders kan je ook niet vragen of je mag bellen.
jc54
een jaar geleden
@LeonardN; hoezo vragen of je mag bellen? Als er een nummer op de site staat is dat al toestemming geven om te bellen. Anders geven ze alleen e-mail adres.