De doelgroep waar Roompot en Landal zich op richt zijn gezinnen met kleine kinderen. Ze richten hier ook hun park op in.

Center Parcs is er voor iedereen. “Onze kracht? Dat we iedereen, jong en oud, een unieke ervaring bieden.’’
Details:

Landal: Bij Landal is genieten van de natuur, rust en ruimte belangrijk. De Landal parken liggen veelal in de natuur. Maar er zit ook een grote verscheidenheid in de vakantieparken: van groot en met veel voorzieningen tot kleine en rustige Landal parken met luxe bungalows, waar de natuur de belangrijkste voorziening is.

Center Parcs: Kenmerkend en tevens ook de grote trots van alle Center Parcs parken (met uitzondering van Parc Sandur), zijn de grote subtropische zwemparadijzen. De verscheidenheid tussen de vakantieparken is niet heel groot. Al lijkt hier wel wat verschil in te komen. Dit is goed te zien aan het nieuwe Resort Terhills. Het grote verschil zit vooral in het aanbod aan voorzieningen, wat tot uitdrukking komt in het aantal park birdies.

Roompot: Roompot is oorspronkelijk een Zeeuws bedrijf, dit verklaart wellicht dat Roompot dé grootste aanbieder van vakantieparken aan de kust is, waaronder ook een aantal Roompot parken met echte strandhuisjes. De verscheidenheid aan Roompot parken is groot: van Roompot parken met een (subtropisch) zwembad tot kleinschalige Roompot parken met luxe bungalows. Maar ook in het bos vindt u Roompot vakantieparken.

Zie verder:
https://www.bungalowparkoverzicht.nl/inspiratie/landal-centerparcs-of-roompot-wie-heeft-het-beste-vakantiepark/
SimonV