vakantie met een kindje

wij willen van het zomer lekker even weg we hebben een dochtertje die in aug. 1 jaar wordt maar waar kan je met zo'n kleintje het beste na toe gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Toen mijn kinderen klein waren,kozen we meestal voor een chaletje in de Belgische Ardennen, of Luxemburg. Niet zo heel ver, maar toch het gevoel van lekker weg te zijn.
Een huisje op Schiermonnikoog of Vlieland is ook een optie. Fijne brede stranden , waar je niet als kippen in een hok op elkaar zit. Als je zo'n Deryan Travelkot ( tentbedje , wat mee naar het strand kan) meeneemt, kan het kindje lekker en veilig slapen terwijl jij lekker luiert aan het water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Lekker weg in eigen land. Bungalow park heb je alle vertier bij de hand. Kindje kan rusten en eten zoals het gewend is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar een van de centerparcs!
ze zitten door heel nederland en ze hebben kinvriendelijke zwembaden echt leuk!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf in ieder geval in, of in de buurt van, Nederland. Ga rijden naar Duitsland, Belgie, Luxemburg of Frankrijk. Dan voorkom je de vlieg ongemakken. Zo ben je vlak bij huis, in de buurt van goeie medische zorg en ziekenhuizen en het eten blijft ook zo'n beetje hetzelfde als hier. Er is in deze landen hele mooie natuur en er zijn veel rustige plekjes, waar een gezinnetje met kleintje heerlijk kunnen uitrusten en genieten. Duitsland langs de Rijn, Spa in Belgie of ten oosten van Parijs, allemaal relaxed :o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar Drenthe.
Daar weet ik een leuk vakantie huisje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zijn twee maal naar Zakynthos, Griekenland gegaan. In hotel Galaxy hebben ze een kidsclub-formule, waardoor bijna iedereen daar kleine kinderen heeft. Het strand van Laganas-bay is ideaal voor kinderen, lekker zand, en het loopt zo langzaam af dat je als ouder niet bang hoeft te zijn dat ze het water in lopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel: je hoeft niet bang te zijn als ze het water in lopen, je moet heel erg ver lopen voordat het een beetje diep wordt, dus geen plotselinge 'kopjes-onder' na twee stappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op www.alfsee.de. Net over de grens en van alle gemakken voorzien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een klein kindje van 1 kun je prima in nederland verblijven. Er zijn hier heel veel leuke parken.centre parcs bijvoorbeeld of de 7 heuveltjes in drenthe, de roompot schaapskooi in de veluwe. noem maar op. een heel leuk uitje met een kindje van 1 jaar dat is kabouterland in exloo in drenthe. echt iets geweldig een heel park vol met allemaal dieren en kabouters en overal leuke kleine speeltuintjes tussen door. Je kunt daar ook lekkere poffertjes halen. helemaal super dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe gewoon wat je normaliter ook zou doen, neem alleen voldoende kinderspullen mee. Ik zou het alleen afraden om zo´n klein kind mee te nemen naar een heel warm land. (bijv Turkijke/ Egypte)

Ik weet niet of en hoe jullie eerder op vakantie gingen, maar kamperen met een kleine kan prima, hoef je ook niet ver van huis en rijzen de kosten ook niet de pan uit.
Je moet gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt, kijk of het op de gewenste bestemming niet te warm is en maak er gewoon een fijne vakantie van.