Welke visum is benodigd voor een bijbaan in de Verenigde Staten bij een tussenjaar?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Vakantie
10.1K

Antwoorden (1)

Daar bestaat geen apart visum voor; de VS kent geen working-holiday constructie zoals Canada of Australië.

Dit kan alleen met een greencard die je niet krijgt.
4 jaar geleden
gvrox
4 jaar geleden
Onder bepaalde voorwaarden zou een J-1 visum hierbij passen, een sponsor is dan nodig. Dat een green card de enige mogelijkheid is, klopt niet.
tinus1969
4 jaar geleden
De voorwaarden maken duidelijk dat het zo makkelijk is: Je kunt iig niet van bijbaantje naar bijbaantje hoppen: https://www.stage-usa.nl/j-1-visum/voorwaarden
gvrox
4 jaar geleden
+ hoe dan ook zijn de regels in de VS behoorlijk strikt